人気ブログランキング | 話題のタグを見る

皆殺し文学はやめだ

by mouthes

In an instant

ほんとはライブ盤が素晴らしいんだけど。


In an instant_f0112996_14475056.jpg









You spoke my language
And used no words I don't know
It's a long lost melody
A distant bird call
And so we walked along beneath the city street lights
And it was magic
And it was all right

An explosion of creation
Never ending inspiration
And I could write a million songs about this love
Yeah cause every minute that we spend
Is like a song to me

And it all comes so soon
And it all rings so true
And not a moment too soon
Now I'm falling I've fallen

You can't own it
And you can't see it
But you can feel it
And you can need it
And just like the bird which belongs to the sky above
Nothing that belongs to us
Because we belong to love

And it all comes so soon
And it all rings so true
And not a moment too soon
Now I'm falling I've fallen

In an instant it's forever
Scattered pieces come together
And you must tear down all the walls you built around you
Love is so great and now it's found you

And it all comes so soon
And it all rings so true
And not a moment too soon
Now I'm falling I've fallen




君は、僕の言語で話した
そして分からない言葉はひとつもなかった
それは長く失われていたメロディ
渡り鳥がさえずって
街灯の中、ベニスの街を僕らは歩く
それこそが魔法で、
それこそがすべてだった


想像力の爆発
止まらないインスピレーション
この愛について百万曲だって書けるよ
僕らが過ごしたどんな瞬間も
僕にとっては歌のようだから


もうすぐさ
すべてが正しかったとわかるよ
まったく長い道のりだった
僕は恋に落ちたんだ


所有することはできないし
見ることもできない
でも感じるだろう?
君が必要としてるもの
空が鳥を縛ることが出来ないように
何者も、僕らを縛れない
僕らは愛の虜だからね


もうすぐさ
すべてが正しかったとわかるよ
まったく長い道のりだった
僕は恋に落ちたんだ


簡単に言えば、それは永遠ってこと
千切れた破片を集めて
君はすべての壁を取り去らなくちゃならない
愛ってのはすごいね
やつは君をつけたんだ


もうすぐさ
すべてが正しかったとわかるよ
まったく長い道のりだった
僕は恋に落ちたんだ
by mouthes | 2010-10-19 15:00 | words